Idag är det ju dags för Aftonbladets Stora Bloggpriset. Nedan ser ni mina vinnare. Har tolkat kategorierna på mitt eget lilla sätt ;)



En ganska ny blogg. Gillar upplägget. Bra bilder och konstruktiv kritik. Inte bara en massa skitsnacka som annars gärna cirkulerar på många bloggar.
Den här tjejen får till och mig att känna att jag vågar ta på mig något lite annorlunda, sen har hon ju världens bästa shoppingtips.
Åh. Tänk om man var lika duktig på inredning som denna tjejen. Snart ska hon öppna webbutik med. Gissa om jag längtar!
Ytterliggare en tjej som får mig att känna att jag duger fastän jag inte är tunn som en sticka och har perfekt hy eller hår för den delen.
Dessa två fotografer får dela på detta priset med samma motivering: Underbara fotografer som är så grymt duktiga på att förklara alla krångliga tekniska termer och hur saker fungerar kring allt som har med fotografering att göra på ett enkelt sätt.
En mamma som hinner blogga flera gånger om dagen! Hur imponerade är inte det. Tycker om hennes sätt att vara mamma.
Ja någon som skapat mer diskussioner kring alla möjliga ämnen den senaste tiden är Blondinbella kan jag inte komma på. Oavsett om det är politik, pälsdebatten eller frågor kring sexuella övergrepp.



Nu är jag nyfiken. Hur ser din lista ut?

5 Comments:

  1. Anonym said...
    Det förtjänar du verkligen. Jätte fin blogg :D
    Anonym said...
    Coolit
    Anonym said...
    grattis!!!klart du bra!!titta in hos mej me
    Anonym said...
    håller med dig...många duktiga bloggare du räknat upp...
    Anonym said...
    Tack snälla du! :o)

Post a Comment





Copyright GeckoandFly and Blogcrowds and Pauline and Blixman