Har ju tidigare lovat att jag skulle visa hur det ser ut när jag tar bilder som den nedan. Så här kommer det.



Detta använder jag:
1 förvaringslåda på 70l från Biltema 79.90kr
1 glasskiva (detta är glaset till en ram) gratis
2st 500w arbetslampor från Clas Ohlson 2x99kr
1 stort papper av lite tjockare kvalitet (Kostar runt 10-20 kr om jag minns rätt, här är det halverat i storlek).

Totalpris: 287.90-297.90kr

(Lådan använder jag för att få lite bättre spridning på ljuset. Fungerar lite som ett billigt ljustält.

2 Comments:

  1. Sofia Jonsson said...
    Smart! Och fint blev det också ju. Ett till tips är att det finns ljustält för ungefär 2-300 på tradera. Kanske lite lättare ;)
    Anonym said...
    hehe jo men jag tänkte vara lite ironisk. men det funkade tydligen inte ;P

Post a Comment





Copyright GeckoandFly and Blogcrowds and Pauline and Blixman