Efter den här graviditeten har jag ett litet problem. Eller kanske ett stort, det beror på hur man ser på det. Det är så att alla mina kläder är för stora för mig...och då framförallt mina byxor. Så idag fick jag ta en runda på stan med lillan och min syster för att inhandla två par nya jeans. Mycket snygga ;) Kommer kanske bild sen.

När vi ändå var på stan fixade vi en sak åt lillans mormor. Närmligen en nalle från Build a Bear som hon ville ge till lillan.


Build a bears koncept är så roligt tycker jag. Kolla gärna in deras hemsida här. Butiker finns i Malmö och Kista.



En liten ballerina blev det. För barnmorskan på förlossningen sa det om lillan. Att hon snurrade som en liten ballerina där inne :D

0 Comments:

Post a Comment





Copyright GeckoandFly and Blogcrowds and Pauline and Blixman