Populära bloggar?

Tycker det varit mycket snacka om bloggar senaste dagarna. Bland annat i SVTs program debatt. Tyvärr är det enda som kommer upp hela tiden alla dessa modebloggar och liknande (som alla verkar gå i ljus rosa). Visst dem kan vara roliga och ha sin mening och har inget emot dem men kom på att jag gärna skulle vilja veta om det finns någon blogg som har många läsare som mer handlar om det som är aktuellt för mig nu. Det vill säga familj, barn och allt som hör där till.

Så kan någon tipsa mig om en större blogg i denna stilen?



3 Comments:

  1. Anonym said...
    Oj vilken fin blogg! Älskar designen, header var ursnygg. Själv har jag två bloggar - en sådan där ytlig ljusrosa modeblogg och en lite mer seriös inredning och renoveringsblogg där jag även skriver om familjen och våra upptåg.
    Anonym said...
    Härlig blogg du har:)
    Jag håller till inne på Bloggoramas babyblogg...en familjeblogg.
    Anonym said...
    Ja visst skulle det vara roligt att läsa en stor blogg om familjeliv, men jag har aldrig riktigt stött på någon. Men som Vinnie säger så finns det ju många familjebloggar på babyblogg.se men de är ju inte så stora som alla oändliga modebloggar som finns!

Post a Comment





Copyright GeckoandFly and Blogcrowds and Pauline and Blixman