Mellandagsrea!

Ja idag har man då varit på mellandagsrean som alla andra idioter :P Fick tag på en hel del till lillan men mammakläder till mig var det dåligt med :/ Fick tag på strumpor till lillan något som hon verkligen behövde då vi köpt väldigt lite av det innan. Gjorde också ett par fynd på lindex på saker som jag tänkt köpa tidigare men inte blivit av. Ska försöka lägga in lite bilder senare på det jag köpt!

Kom fram till en sak under dagen dock, folk är inte så extrema när det gäller rean inne i stan. Åker man till shoppingcenterna brukar det vara halvt slagsmål men inne i stan var det riktigt lungt att gå! Fast nästa år vet jag inte om det blir någon mellandagsrea för mig. Då är ju lillan här :D

0 Comments:

Post a Comment





Copyright GeckoandFly and Blogcrowds and Pauline and Blixman