Igår var det liv här i lägenheten. Pappa kom ner från Göteborg för att ha julklappsöppning med oss barn. Med var också pappas flickvän Monica och Hannas pojkvän Johnny.

Jag hade under dagen förberett mat, Rostbiff med champinionsås och potatis (väldigt antijul jag vet!). Med sig hade pappa och Monica hemmagjorda lussekatter och biskvier, och julklappar såklart!

Alla fick julklappar. Till och med vår hund Baloo. :D

Själv fick jag bland annat:

Ticket to ride - Nordic countrys
Presentkort på Ikea
En bok som heter - Att föda
Parfym
Samt en fårskinns matta/fäll


Alla hade jättetrevligt. Fattar dock inte hur jag ska orka med hela julafton då bara 4-5h tog helt slut på mig igår. Men men det återstår väl att se.

Insåg igår också att nästa jul kommer bli helt annorlunda. Då kommer lillan vara med. Jag kommer vara mamma! Fatta hur coolt det är egentligen!

0 Comments:

Post a Comment





Copyright GeckoandFly and Blogcrowds and Pauline and Blixman