Favorit blogg


Jag letade länge efter en bra blogg där både mamma och barn får vara med. Där vardagen är det viktigaste och där föräldrarollen innebär att älska, leka och växa ihop. Ska jag vara riktigt ärlig tycker jag de flesta bloggar som ligger i familjekategorin blir väldigt känslolösa. Till slut hittade jag dock det jag sökte.

Prinsessans dagbok heter bloggen. En ganska stor blogg och jag kan förstå varför. För så som Josefine är som mamma vill jag vara. Jag vill kunna se glädjen i lillan även när saker är jobbiga. Josefine är så härligt ärlig och inte den som smusslar med saker. Precis så man vill uppfostra sina barn (ja i vart fall jag).

Så Josefine, du är min idol!

1 Comment:

  1. Josefine said...
    Tusen miljoner tack, så paff jag blev nu! Jag önskar dig den BÄSTA kvällen!
    KRAM

Post a Comment





Copyright GeckoandFly and Blogcrowds and Pauline and Blixman