En hatad dag.

Jag har så länge jag kan minnas hatat denna dagen, varför? För att det är min födelsedag. År efter år har man stått där och fått inse att folk inte har tid när just jag fyller år. Alla gör annat. Men i år tar faktiskt priset. I år kommer inte ens min pappa. Så detta blir sista gången jag firar. För hädanefter ska denna dagen vara min officiella hatdag!

Snacka om att man inte kan låta bli att undra vad det är för fel på mig, varför vill inte människor komma när jag fyller år? Vad är det för fel på mig?

Finns mycket jag vill säga, men det spelar ingen roll. För den som behöver lyssna valde bort mig för någon annan. Nu ska jag gråta vidare. Återkommer när jag känner mig bättre igen.

1 Comment:

  1. Anonym said...
    GRATULERAR, På din födelsedag!

    Kramar Pernilla

Post a Comment





Copyright GeckoandFly and Blogcrowds and Pauline and Blixman