Ja så sant som det är sagt. Detta har blivit en lång helg.

Fredag - Rollspelar med pojkarna hela kvällen och natten. Hemma vid 6 på morgonen för att sedan sova till kl 10.

Lördag - Går upp vid tio och bestämmer mig för att ta en tur in till stan. Sambon hänger med och lillan så klart. Galet mycket folk inne i stan (lönehelg någon?). Får tag på ett par snygga jeans på Gina Tricot. Mina första stuprör någonsin faktiskt (ska försöka fixa bild imorgon så ni kan hjälpa mig bestämma om jag passar i stuprör). Köper även en cool topp på H&M samt har tur och får tag på skorna jag letat efter på alla H&M jag har passerat. Kenza har samma du kan se dem här. Efter det bar det tillbaka till mina små killkompisar för ytterligare en kväll/natts rollspelande. Hemma igen vid 5 på morgonen.

Söndag - Kommer hem och inser att vi ska ha gäster vid kl 14 och att badrum och kök behöver städas, det ska dammsugas samt att jag lovat att baka två tårtor så inser att det inte är någon mening att gå och lägga sig så drar igång med att städa badrum klockan 5 på morgonen. Hinner med att duscha och göra mig i ordning med innan gästerna kommer.

Vid 14 kommer min mamma+ make+ 2 av mina systrar plus sambons föräldrar och hans farmor. Det blir smörgåstårta och sedan chokladtårta med mintchokladglasyr till efterrätt som jag gjort. Efter gästerna åkt hem igen hoppas jag på att få sova en liten stund i vart fall men lillan är så ledsen på grund av att hon verkar ha lite ont i magen att det inte blir någon sömn här inte. Så här sitter jag än utan att ha sovit sen kl 10 lördag morgon.

0 Comments:

Post a Comment





Copyright GeckoandFly and Blogcrowds and Pauline and Blixman