Rapport nr3

Måste ju rapporter om pappa idag med. Än så länge hade ju det mesta gått bra. Så när han ringde idag och inte lät pigg alls som innan så förstod jag att nåt var fel. Tydligen hade han vaknat pigg i morse och träffat sjukgymnasten på morgonen (han hade gått i trappor och allt *jippi*). Strax efter det hade han dock mått jättedåligt. Frossa och massa sånt. Det visade att strax innan han träffa sjukgymnasten hade han fått en ny medicin, en typ av morfin. Tydligen tålde han inte den. Så den gjorde att han mådde skit. När han ringde mig bad han mig meddela mina systrar om hur han mådde och så. För han orkade inte ringa runt till alla och så. Tydligen hade det i vart fall börjat vända mot det bättre igen när jag träffa han.

Min lille pappa :( Tycker så synd om han. Fortsätter hålla tummarna för att det ska bli bra.

0 Comments:

Post a Comment





Copyright GeckoandFly and Blogcrowds and Pauline and Blixman