Varför, varför?!

Varför? Varför ska hela denna graviditeten bara gå emot mig? Nu har jag tydligen risk för havandeskapsförgiftning. Jag som precis började njuta av att vara gravid efter 8månader+. :/ Har tydligen aningen högt blodtryck (haft för lågt innan) och aningar av äggvita i urinen. Så minsta lilla huvudvärk, spänningar mellan brösten eller vätska i kroppen så måste jag anmäla det till min barnmorska.

Allt verkade bra med lillan annars. Hjärtslagen låg där dem brukar och SF måttet hade ökat med 1 cm sen förra besöket. Och fixerad var hon fortfarande! Så det är ju skönt. Hon verkar vara en liten överlevare där inne! Hmm finns det något flicknamn som betyder överlevare egentligen?

Men men....nu ska här inte klagas mer! Hjälper ju inte ändå!

0 Comments:

Post a Comment





Copyright GeckoandFly and Blogcrowds and Pauline and Blixman